Verzenden & retourneren

We got our facts together..

Verzenden & retourneren

We got our facts together..

Verzending

We begrijpen hoe graag (en snel) jij jouw favoriete MOONY-items wilt ontvangen! Nadat jij jouw order hebt geplaatst, gaan wij meteen aan de slag. Binnen 1 – 2 werkdagen (maandag – vrijdag) ontvang je van ons de verzendbevestiging. Dit betekent dat wij jouw pakketje dan hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Zij zullen jouw pakketje binnen 1 – 2 werkdagen leveren. Vanaf het moment dat jij jouw order hebt geplaatst, kan het dus maximaal 4 werkdagen duren voordat jij jouw pakketje ontvangt. Maar uiteraard doen wij ons best om dit zo snel mogelijk te doen, binnen 2 werkdagen.

Heb je jouw bestelling in het weekend geplaatst? Dan duurt het iets langer. Orders die op zaterdag of zondag worden geplaatst, worden op vaak op maandag verwerkt en op dinsdag geleverd.

*Op het moment dat je van ons een verzendbevestiging hebt gehad, dragen wij jouw pakketje over aan PostNL. Vanaf dit moment hebben wij geen invloed meer op jouw order.

Wij hanteren voor standaard pakketjes binnen Nederland een bedrag van € 5,95. Past jouw pakketje door de brievenbus? Dan betaal je € 3,95. De verzendkosten bedragen € 9,00 voor pakketjes naar België.

Voor orders binnen Nederland geldt dat je kunt profiteren van gratis verzending, bij een besteding boven de €100. Voor orders binnen België geldt dit vanaf een bedrag van € 150,-.

First things first, je ontvangt een ontvangstbevestiging wanneer jouw order goed is doorgekomen bij ons. Wij gaan aan het werk en zullen jou een verzendbevestigng sturen als het pakketje is verstuurd. In deze e-mail kun je jouw trackingnummer vinden. Met dit nummer kun jij zelf checken wanneer je pakketje wordt afgeleverd. Mocht je geen e-mail hebben ontvangen van ons, bekijk dan je ongewenste berichten (spam) of stuur ons anders een e-mail – we’re happy to help!

Retourneren

Ben jij niet helemaal happy met de items die je hebt ontvangen? Sorry to hear, maar dat kan gebeuren. Voordat jij jouw retour aanmeldt bij ons, controleer eerst of jouw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:

  • Item(s) dienen binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen;
  • De item(s) dienen in originele staat te zijn, ongedragen (artikelen met make-up vlekken nemen wij niet retour) en moet(en) voorzien zijn van het aangehechte label;
  • Het te retourneren item bevat geen gebruikssporen
  • Accessoires mogen vanwege hygiëne niet retour (sieraden, panty’s en home producten);
  • Lepelclub items moeten in de originele verpakking zitten en het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn;
  • Ateljé telefoon accessoires mogen niet retour;
  • Let op: Sale items met een ‘70% off’-tag kunnen niet geretourneerd worden;

Voldoet jouw retour aan deze voorwaarden? Meld je retour dan aan door een e-mail te sturen naar retour@moonycollections.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer en de item(s) die je wenst te retourneren. Middels een reactie op jouw e-mail, sturen we jou dan het retourlabel. De kosten voor deze retourzending zijn voor eigen rekening.

Wil je liever jouw items retourneren in de winkel is dit ook geen enkel probleem, vermeld dit dan in je mail.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terugbetaald.

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. We kunnen het geretourneerde item niet verwerken en de terugbetaling zal niet in gang gezet worden. Als je het geretourneerde item weer terug wilt ontvangen, dien je dit aan te geven en ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Wil je jouw product ruilen voor een andere maat? Dat is geen enkel probleem! Meld je retour dan aan door een e-mail te sturen aan retour@moonycollections.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product dat je wilt ruilen, voor welke maat. Vervolgens zullen wij jou een verzendlabel sturen waarmee je jouw pakketje naar ons terug kunt sturen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening en zullen verrekend met jouw terugbetaling. Stuur je geen items retour? Dan zullen we je een betaalverzoek sturen. De kosten voor het opnieuw verzenden van de juiste item(s) komen voor onze rekening.